E Olivia Leah B


Emily Blunt kan mycket väl vara en av de vackraste kvinnorna i världen (min åsikt då, naturligtvis).. Helt sjukt vacker tycker jag att hon är :) Ögonen, ögonbrynen, läpparna och ansiktsdragen i allmänhet.. Hon har fina nyckelben också. Ja, tänk vad lätt livet hade varit om man såg ut så!

Just nu har jag övergett mitt bloggdesignande och ligger och äter glass. Snart ska jag ta mig upp ur sängen o få undan lite här, jag och Lucas är nämligen jätteduktiga på att dra fram massa saker, vi är dock lite sämre på att ta undan dom sen, höhö (för det är ju inte alls lika roligt).

Förövrigt så är det den sista jävla glassen jag någonsin tänker äta. Jag är så sjukt sur på mig själv för att jag gav vika för godis efter bara en månad utan det. Liksom skärpning.. Hade ju nästan tappat 10kg.

Bubye!

Postat av: emelie

Hihi, får hoppas på att den är klar snart :)

2011-03-27 - 19:37:53
URL: http://makeitalone.blogg.se/
Postat av: emelie

Wiihooo, är så nyfiken på det slutgiltiga resultatet :) Men är bombsäker på att det blir ASBRA :)

2011-03-27 - 22:36:50
URL: http://makeitalone.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback