Frost - Sam and Grace.

Jag har ju börjat läsa massor igen, det var ett utav mina nyårslöften. Igår förmiddag började jag läsa boken "Frost" av Maggie Stiefvater och nu i eftermiddag läste jag ut den.

Helt fantastisk bok, verkligen, den är otroligt vackert skriven.

Jag föreställde mig iallafall två skådespelare som Grace och Sam, det gör man ju automatiskt i huvudet och chockad blev jag när jag såg att någon gjort en fanmade trailer med just dom skådespelarna. Det verkar vara ganska enade åsikter på nätet om vilken skådespelare som skulle spela Sam, haha.

Sam skulle iallafall spelas av Steven Strait och Grace av Laura Ramsey (samma skådisar som spelade huvudrollerna i The Covenant som jag inte såg för alltför längesen).

 

Jag rekomenderar verkligen boken iallafall, den var en riktig höjdare. House of Night serien som jag också läser just nu kan inte ens jämföra sig med den här boken. Sättet Maggie skriver på är väldigt, speciellt. Nästan lika förtrollande som Stephanie Meyer.

 

Förövrigt så såg jag filmen "Just Go With It" lite tidigare idag och den var faktiskt bättre än förväntat. Den var riktigt rolig emellanåt och jag var på gott humör efter att jag hade sett den. En feel-good film med andra ord.

 

Nu ska jag få i mig nåt att äta innan min skutt kommer hem. Min nya design börjar äntligen ta form också.

 

Kramsålänge!

 

Update; Kollade just på IMDB (Shiver) och det ska tydligen göras en filmatisering av boken, sidan blev senast uppdaterad den 27 februari (min födelsedag) haha, lite spooky, don't you think?





namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback