Den logiska förklaringen?

Jag vet knappt vart jag ska börja. Jag sitter ofta och tittar omkring på google maps. Jag tycker det är skithäftigt när man kan zooma in på ett ställe så mycket att det är som att man står och vänder sig på just den gatan. Idag så sökte jag på vår adress och där fanns också en 3D funktion, ballt tänkte jag och bestämde mig för att leta fram vårt fönster. Jag hittade det och ser direkt en skepnad i fönstret som ser ut precis som Lucas. Jag tänker direkt "haha, där är ju Lucas" när jag ser skepnaden. Jag klipper ut bilden och laddar upp den på facebook. I efterhand insåg jag att bilden är tagen 2009. Bilden är tagen på våren så Lucas skulle var omkring ett halvår. Förutom det så stod Andreas skrivbord i det hörnet då, så det kan helt enkelt inte vara Lucas..

Det ser dock ut precis som honom, så som han sett ut sedan han var runt året tills nu, eller?


Jag har försökt att finna den logiska förklaringen till detta fenomen, men det är inte en reflektion utifrån, för om man tittar bredvid till vänster så kan man se vår lampa (två fyrkanter i olika höjd) som syns igenom fönstret, precis som skepnaden. Om man vänder sig om till andra sidan gatan och tittar på andra sidan gatan, där det skulle ha reflekterats, så är det inget hål i busken, vilket det hade varit om det varit en reflektion. Dessutom så kan man ju tydligt se att det formen av ett barn. Man kan urskilja huvudet, kroppen, en arm och ett ansikte som snett tittar på en.

Jag vet inte vad jag ska tro eller se, men självfallet så börjar jag inbilla mig att det är ett spöke. Jag är fullt övertygad om att det spökar i vår lägenhet i vilket fall som helst, men just bilder på spöken är jag skeptisk mot.. Tills nu.

Vad tror ni att det är på bilden? Lust att dela en logisk förklaring med mig?

Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Jennie - en mammas blogg

Ser en aning läskigt ut o jag tycker mig se flera skepnader faktiskt. Flera ansikten!

2011-09-02 - 21:30:23
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Gniztra

Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

Puss

2011-09-05 - 20:34:22
URL: http://www.gniztra.com



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback