Deja vu.

Ja, duktiga Kela lyckades också dra på sig denna genomhärliga magsjuka. Igår kunde jag inte ens sitta upp, ännu mindre stå för jag blev så yr, det liksom började flimra framför ögonen och sånt, jäteläskigt. Idag känner jag mig lite bättre, kände mig bätre redan igår kväll, men jag är inte riktigt 100% frisk, tror jag har feber. Blä blä, jaha, Tut har blivit bättre, även om han kräkte ännu mera när han fick vätskeersättning. Han har ätit 2 gånger inatt och det har han fått behålla.

Jahappsja, jag drömmer så konstiga drömmar ibland, och det känns så verkligt, inatt drömde jag att jag drömde en dröm och vaknade och hela faderullan och allt var konstigt, sen när jag vaknade på riktigt nu så kände jag mig lika arg som i drömmen.. Jag drömde att Snutte hade klippt av sig håret utan min vetskap så, och hade han gjort det så hade jag gjort slut med honom och kokat av ilska. Jag drömde också att vi satt och kollade på the fast and the furios 4 hemma hos oss, fast alla som var med satt i olika rum, helt weird.

Det läskigaste är att jag faktiskt ett flertal gånger har drömt om saker som händer sen och fått såna deja vu känslor. Jag tror jag ska börja skriv ner vad jag drömmer, även om det kommer bli dom mest ovettiga texterna någonsin. Nej usch. Aja nu ska jag och Tut titta på Lilo och Stitch, ja mest för min del, men endå.


Puwsss

Postat av: wiccan

du är bara så go, kramisar

2009-04-03 - 20:35:56
URL: http://wiccankraft.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback