Fattibommbomm

Låg dag idag, och ännu längre kommer den bli just nu e Linus och Micke här och sen ska vi till fixa någons data. Haha, sen ska jag förhoppningsvis orka fixa med bloggar, men min handled är lite ur skick så det blir att vänta och se typ. Jag åkte rullor för första gången idag, hittade ett par skönheter för 800:- i malmö.. Jag började åkturen med att trilla två gånger, därav min onda handled, men annars vare helt okej, förutom att jag kramade lycktstolpar och buskar när jag inte kunde stanna.. Det är en hel vetenskap det där.

Aja, är bebisledig idag så ska försöka hinna med massa, nu ska jag gå och äta risifrutti och vara lite social!

Puwssss

Postat av: Nicci

Du ska se att du blir mästare på rullor sen ;) <33 och jag vill också haa D: måste in och hitta ett par junior tror ja x'D

2009-04-25 - 23:14:47
URL: http://ainante.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback