It can only get better.

Idag känns allt lite bättre. Vi satte oss igår och pratade igenom allt och sånt, och kollade på vilka utgifter vi eventuellt kunde dra ner på. Jag förklarade också att jag faktiskt inte var så långt ifrån att flytta härifrån så jag tror han förstod att jag menade allvar. Jag förklarade allt jag kände och att jag var ledsen i princip varje dag för att han alltid är så sur och vrång och bara skäller när jag ber honom ha Lucas. Så nu, nu ser jag fram emot förbättring!

Ikväll ska vi hem till Snuttes mormor och äta påskmat, sen ska vi vara med TetteOla och kolla på film eller något. Tut kanske skulle vara hos sin kära farmor. Imorn ska vi gå på bio, The fast and the furious 4, yep yep. Sen på lördag ska vi på släktfest för någon fyller år, så vår helg är fullspeckad.

Idag ska jag passa på att städa och kanske hinna med att gå en runda hem till Christel och stryka. Men jag prioriterar städningen först!

Aja, nu satsar jag på positiv stämning, för det är ju det jag tycker om att vara, positiv alltså!




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback