Bloggdesign.

Jag känner mig faktiskt himla stolt över mig själv, bara för att jag har blivit så duktig på bloggdesign! Jag kan faktiskt det mesta nu.

Saker jag kan:
  • Skapa en personlig header och lägga in den på bloggen.
  • Ändra alla de färgerna man kan ändra på bloggen (dvs: bakgrundsfärgerna, menyfärgen, färgen på texterna).
  • Byta typsnitt på bloggen.
  • Skapa egna bloggkollsikoner.
  • Skapa en personlig text i menyn.
Som sagt det mesta, jag kan mer än vad som står på listan, men jag orkar inte räkna upp allt, för det är mycket. Det som är med på listan är iallafall det som folk oftast vill ha hjälp med. Från början lyckades jag inte ens lägga in en header på min egen blogg, nu skulle jag nog räknas som proffs, haha. Vill också tillägga att jag tycker det är väldigt dåligt av folk att ta betalt för att göra bloggdesigner bara för att det tar "tid". Klart det tar tid, men att ta betalt för det är ju onödigt, man gör det väll för att man tycker att det är kul? En annan sak som jag irriterar mig oerhört på är att folk som kan detta med bloggdesign inte svarar på frågor, varför skulle man inte hjälpa andra liksom? Anledningen till att dom inte vill svara på frågor är för att då kommer deras knep ut och deras designer är inte lika unika längre, dåligt. Jag gör iallafall designer GRATIS och man kan fråga mig vadsomhelst!

Alla mina kunskaper har jag fått ifrån Designadinblogg.se!

Postat av: matildah

du får gääärna fixa min design :)

när du har tid , och lust för den delen.

2009-04-07 - 11:34:52
URL: http://matildaah.blogg.se/
Postat av: Louise

tjenixen kelah :) haha jo du är duktig! o mer än de..



jag behöver hjälp :O vill ändra min blogg, vill ha en stor header som din typ.. som syns längs upp. (du förstår?) ^^ men jag lyckas aldrig hur jag än gör.. så. hur ska jag göra, du kan skicka länk hur din ser ut eller något.. jag är helt ute ur rutan för sånt :) tack <3

2009-04-07 - 19:04:52
URL: http://genomdig.blogg.se/
Postat av: Frida

du får gärna göra något åt min blogg. om du känner för ett projekt någon gång sådär :)

2009-04-11 - 00:10:38
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/
Postat av: Mia

Hejsan,

Allså jag har så himla mkt problem med mina koder, blir snurrig av att sitta och försöka lösa ut hur jag kan få så som du har, så jag undrar om man skulle kunna kopiera dina koder, men fixa dit min design :P hehe annars får du gärna fixa en design till mig :) Tack iallafall på förhand för att du läste =)

2010-01-30 - 23:52:05
URL: http://miaaw.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Julia

åh jag hade blivit jätte glad om du hadevelat hjälpa mig med en fin "baby" blogg.. :)

2010-02-16 - 13:24:50
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback