Pohhpp.

Oh idag var min saknade Nixiepixie här, det var ett helt halvår sen vi träffades och jag har saknat henne som fan, och så nu, ÄNTLIGEN så träffades vi! Vi pratade massa och hon tog bilder på Tut och sånt och det var massa trevligt, dock lite tråkigt kanske, för det finns inte så mycket att göra här hemma, men det var skönt att bara träffas. Jag behövde verkligen det liksom, det fick mig att känna mig lite ung igen, för på sistone har jag känt mig gammal och tråkig, men nu är det ändring på det och denna gången ska det minsann inte få dröja ett halvår, PUNKT!

Aja, bjuder på denna asfina bilden på oss från ettan haha, i synnerhet jag är väldigt vacker på denna bild, med mitt fina tandställningssmajl!

hjvj


Nu ska jag och Lucas äta mellanmål och sen ska vi hem till Monica och Christian och fira födelsedagar!

Postat av: Melissa

hejsan! javisst, vilka kanter menar du?

2009-04-24 - 16:55:41
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Nicci

Inte tråkigt alls gumman, otroligt skönt att få träffa dig igen och något halvår blir det la inte igen. Det får det helt enkelt inte bli <33

2009-04-24 - 17:25:42
URL: http://ainante.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback