081205



Jag är trött på att vänta nu...
Jag har bokstavligen tittat sönder allt som finns med dom på youtube, stirrat sönder alla bilder jag kan hitta på dom, lyssnat sönder deras musik samt funderat mig halvt galen över hur jag ska lyckas bli den som får festa med dom.

Dock får dom gärna vänta lite, jag vill ju vara snygg och sånt igen och då krävs det att typ 20kg ska bort, vilket lär ta ett tag, men när dom är borta så kommer jag vara oemotståndlig, mahaha!

Nej, men seriöst deras konsert var den näst lyckligaste stunden i mitt liv och jag längtar tills det är dags igen!

Dom har typ 5-6 konserter kvar i USA innan dom förmodligen tar lite välförtjänt semester, sen fortsätter dom nog spela in den nya skivan som enligt rykten ska komma i februari och sen borde det ju vara dags för europa turné tycker man?

Aja, nu ska jag drömma vidare om Jasons sexiga tatueringar...




Postat av: Frida

Det där måstemåstemåste vi göra om. Annars avlider jag, punkt.

2009-08-13 - 17:50:54
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback