Mitt på natten!

Filmen var awesome, jag älskade den!

Nu sitter Snutte och ska spela F.E.A.R 2 och jag har ingen aning om vad jag ska syssla med... Funderar på att gå och duscha och kanske kolla om jag kan hitta en prinsessas dagbok filmerna någonstans?!

Åhw, ska träffa Nixie i veckan, har längtat hur länge som helst, blir ju inte så mycket umgänge med kompisar när man har en liten bebis (nu en stor bebis), men jag ska bättra mig, jag kommer bättra mig, för snart börjar skolan!

Btw, jag slackade ur helt med min diet, det liksom blev inget... Jag äter nyttigare, har bytt ut ljust bröd mot mörkt, vanlig pasta mot fullkornspasta och ska, nu i veckan när Snutte börjar jobba börja äta mer regelbundet och mindre portioner, så kankse jag ser resultat om några månader iallafall... Jag bara längtar efter att ha en smal och smidig kropp igen, nu känner jag mig som en tunna, kan inte göra något som jag gjorde innan och har inte alls samma ork, längtar!

Jaja, nu ska jag göra något vettigt :)

Kram!

Postat av: Niccie

Längtar jag med och om du sedan vill, har pengar och har ork får du gärna följa med till friskis efter vissa skoldagar. Ska försöka traska dit 2-3 gånger i veckan så det är bara att hojta <3

2009-08-02 - 11:49:30
URL: http://nicciesphoto.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback