Mord i Sjöbo och återupptagining av amning.

Ja, väldigt sorgligt.

Tydligen en ung tjej i 19-års åldern som har blivit mördad. Sånt liksom händer inte, inte i Sjöbo iallafall... Jag har forskat lite i det, läst massa på flashback och på bilddagboken, hon verkar ha varit en snäll och fin människa.

http://www.ystadsallehanda.se/article/20090804/SJOBO/617222926/1365

Jag undrar dock vart världen är påväg, fattar inte hur sånt kan hända?

Jag såg på teve inatt också, när jag inte kunde sova, och jag vet att det inte har hänt på riktigt men blev så fruktansvärt illa berörd av detta avsnittet av Cold Case. Det ghandlade om hustrumisshandel på 60-talet typ, dom hittade en liten flickas skelett i nutiden och började försöka hitta bevis och sånt på vad som hänt henne, det visade sig att det var pappan som hade mördat henne, bara helt kallblodigt släppt henne nerför en bro "för att ta ifrån mamman dom hon älskade". Man fick se scenen på bron när han släppte och så, två helt gudomligt söta 4-åriga tvillingar som pappan höll dinglandes över kanten, så släpper han tillbaka den ena till mamma och låter den andra trilla i vattnet, usch.

Jaja, nog om alla världens tråkigheter, innan vi ska se film ikväll så ska vi äta sockerbullar hos farmor Christel med Snuttes mormor och morfar, mys! Sen blir det fim som sagt, med den lilla ändrigen att Micke joinar oss :)

Btw.

Jag har kollat upp idag lite kring amningen och det må låta konstigt i era öron, men jag ska nog börja amma igen, eller ja, iallafall pumpa ut mjölk, så jag kan få ett ordentligt avslut på den, nä jag slutade amma var jag tvungen mot min vilja och jag hade ingen aning om att man kunde återuppta den, så jag ska göra ett helhjärtat försök, jag är konstig jag vet, men jag tror inte att jag någonsin kommer komma över den "sorgen" annars!

Puwss!

Postat av: Jess

För det första, det har förmodligen skett ett mord i den lilla hålan Floda, som jag växt upp i också! Sånt är ofattbart.. Och hemskt, när det händer så när en.. :/

För det andra, hur gjorde du länken? Jag lyckas inte få till länkar i min blogg av någon skum anledning!

Sen för det tredje, lycka till med amningen, hoppas det går vägen! :) Kram

2009-08-04 - 21:29:25
URL: http://manninen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Helt sjukt att de var lotties lillebror som mörda henne :/

2009-08-08 - 19:46:56
URL: http://chiquiitta.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback