Jag är så trött..

.. på människor att jag hade kunnat spy, helt seriöst.

Vi åkte till akuten igår med min mage, men fick ingen hjälp, för dom ansåg att det inte var akut nog. Trött blir man eftersom man åkte i snöoväder till Lund, 3,8 mil helt i onödan.

Sköterskan kunde inte svara på vad det var heller, så nu får jag vänta tills tisdag och åka tillbaka igen, eftersom jag fick en läkartid, suck.



(Detta handlar inte om dig Cilla, eller jo, det lite längre ner gör, men ta inte illa upp... Det med pengarna gäller andra också, för du erbjöd dig att betala och jag tackade nej, för att du är min vän.)

Sen är det ju detta med bloggdesigner. Hatar verkligen att folk aldrig lämnar förslag på hur det ska se ut själva och säger att man ska designa fritt, men sedan inte blir nöjda och ber att man ska ändra en massa, fastän man själv är supernöjd med designen och redan har lagt ner flera timmars arbete på den. För gör man en design så tar det tid, det tar en JÄVLA massa tid om man gör den grundligt och folk fattar inte det. Dom vill att man ska ändra en sak som verkar liten för dom, men som i själva verket innebär att man måste göra om hela headern, till exempel. Och jag är så förbaskat trött på att lägga ner en massa tid på folk som aldrig blir nöjda, samma sak varenda gång.

Sist spenderade jag 5 timmar på att designa och fick som tack en massa gnällande läsare som tyckte att designen var "omogen" och inte "passade" bloggägaren. Gör det bättre själva då för helvete!

Så jag ska bara göra klart Cillas nya header, eftersom den andra innehöll bilder som hon inte gillade, sen är det slut, sen ska jag ALDRIG MER göra en bloggdesign om folk inte själva ritar upp en skiss först, väljer färger och så vidare själva.. Sen så ska jag bannemej börja ta betalt med, min tid är dyrbarare än gratis, även om jag själv oftast tycker det är rätt kul att designa.

Fittjävlabloggdesignshelvetesfittmögsfaaaaaaaan!

Mm.



Sen är jag trött på att Tut gallskriker så fort jag går EN MILLIMETER ifrån honom. Jag är trött på att inte kunna sova i den ställningen jag vill på natten, för att Tut vill att man ska nudda honom och känna att man andas på han.



Jag är också trött på folks jävla tjat om städning hit och städning dit.



Jag är trött på allas jävla gnällande om att jag sover middag på dagen, give me a fucking break och låt mig styra mitt eget jävla liv någon fucking jävla gång!



Ja, och så är jag trött på detta nu...

Postat av: mmautildah

KELAKELAKELA , man ska vila middag annars orkar man inget ;o vi börjar bli gamla så det är anledningen till varför vi behöver en vilamiddagtid :o<333

2009-12-21 - 21:16:21
URL: http://mmautildah.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback