Måndag.

vbv



ui


Jahapp, då var det måndag igen, känns som det var måndag nyss men, happ. Tut och jag tog lite sovmorgon idag, 10.25 stog klockan på när vi vaknade :) Hoppas jag hinner med en promenad idag, men risken är väll som vanligt inte så stor, suck. Vi måste plocka undan lite hemma och jag ska hinna äta och sånt innan, så jag tror inte att det kommer bli ut o gå idag heller. Det positiva är väll att jag måste imorgon, för dom ska tydligen starta min unga mammor grupp igen, jippie!

Det var väll en bra helg, firade Snuttes min och Peters födeledag, och det var väll lyckat, förutom den dödaste efterfesten ever hemma hos oss. Well lägger upp typ nån bild därifrån sen lämnar jag detta åt sitt öde, mahahaha.




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback