Min mamma.

Jahapp, då var detta besöket över. Det har varit jättejobbigt för hon verkade inte alls uppskatta att vara här och verkade inte alls ha kul. Blir alltid så hima nedstämd när jag träffar mamma, vet inte varför, tror det har någon underliggande orska, för nu känner jag mig gråtfärdig. Lucas tyckte iallafall om henne, han har ju börjat bli blyg, men mormor tyckte han om! Men nog om detta.

Min lilla son har gjort såna stora framsteg, han kan vända sig från rygg till mage, typ jättefort och så kan han åla sig framåt! Jag blir så lycklig när han gör framsteg och berömmer honom jättemycket när han är duktig, blir så stolt över honom liksom. Däremot så har han börjat kludda med maten, ibland vill han inte äta sin puré och han äter jättelite ersättning på dagen, det känns som att jag inte har koll på nånting längre, som att allting bara går utför oh som att jag är en jättedålig mamma för att jag inte orkar leka med honom alltid.

Jag är rädd också, för att någon ska tycka att jag är en dålig mamma och att någon skulle ta min bebis ifrån mig på grund av det. Fan, jag vill inte vara såhär trött, deppad och "sjuk". För något fel är det på mig, för jag orkar inte vara vaken och jag har ständigt sprängade huvudvärk.

opi

Fick massor av fina saker med muor i 18-års present, ville bara tacka för dom!

Nu ska jag passa på att sova medans jag är bebisledig. Kram.

Postat av: Cilla

kämpa på lilltösen, det är många som tror på dig.

ps jag gjorde "reklam" på min blogg om dig, de säger att du är jätteduktig på att skriva. de kunde inte tro att du var så ung. så där ser du det finns många som tror på dig.

2009-03-01 - 11:36:47
URL: http://wiccankraft.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback