Kära blogg...

DU ÄR UTMANAD

- Gå till dina "Mina bilder"
 - Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
 - Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.

- Jag utmanar dig, du där, dig, dig och du där bakom och så dig!


vfd

Detta är den sjätte bilden, den föreställer min lillasyster, jag saknar henne som fan,
önskar att hon inte vore så sjuk som hon är, det är så sorgligt, hon kommer aldrig bli sig själv igen.



Jag är på dåligt humör idag, eller jag var inte det innan, men nu är jag. Snutte slutade rätt tidigt idag, skönt det. Min dag har sett ut som vanligt, följer typ alltid samma rutiner, haha Kela and her boring life, nej men jag trivs med det. Jag är trött och sliten och vldigt överlycklig för att det är fredag imorn, kanske blir barnfri en liten stund imorn så jag hinner damsuga och sånt innan helgen, Tut kanske ska följa med sin snälla farmor Christel till jobbet och visa upp sig, min lilla söta gosunge, vet inte om jag ska fälja med, han har blivit väldigt reserverad när det kommer fråmlingar omkring honom.

Jag lät honom sova i sin egen säng nästan hela natten, jag hämtade honom 5.45 när han var hungrig, sen fick han sova bredvid mig, sover mycke bättre då, men Snutte hatar att ha honom i sängen så, får väll försöka vänja mig.

Imorn är det fredag, så får jag äta godis igen, jippi! Längtar till fredagen varje vecka, eller helgen kanske man ska säga. Tror helt ärligt att jag var mer hälsosam innan jag slutade äta godis på veckodagarna, åt nog mindre mängd då. Nu går man ju och laddar upp hela veckan för att sen TRYCKA i sig godis på helgen. Jag kanske borde sluta äta godis helt, jag vill faktisk bli smal tills i sommar och kanske vara lite mindre överviktig och fet som en flodhäst? Jag är 1.60 och jag väger 73, gick ner ungefär 10 kg direkt efter förlossningen, sen gick jag upp två under tiden jag ammade för att jag var så jävla hungrig och nu har ja inte lyckats gå ner ett gram, så kanske borde börja jobba för det lite mer? Men jag vet inte, känner mig inte så motiverad till det tråkigt nog.

Aja, ska snart kolla på Criminal Minds, sen blire nog Las Vegas, får väll trösta mig med det lilla jag har.

/Kela



Postat av: jennie (ungmamma18)

Vad har hänt med din lillasyster?

2009-02-12 - 21:02:47
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Frida

Oj. Fyfan vad du är lik din syster!

2009-02-17 - 22:14:50



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback