"A bullet for my valentine"

Jag börjar smått hata denna uppsats nu, det var en dum idé av en dum person, suck. Det enda jag har kommit någonvart med är slutet och det är bara där som meningarna passar in... Så sjuuuuukt störigt, jag är så irriterad, gaaah! Ge mig ideér på hur jag ska komma vidare för just nu har jag fastnat, i ett jävla hål som är för djupt för att kunna ta sig ur själv.

Min uppsats är helt oawesome, jag vill ha Fridas ordförråd, giiieeeef!

Suck!

Postat av: Anonym

vadåå? :D

2009-07-10 - 20:08:37
URL: http://idapettersson90.blogg.se/
Postat av: Frida

om jag är Frida så skulle jag inte tveka att ge dig det. om Frida är någon annan så blir ju detta lite awkward xD vad jag dock måste påpeka är att du skriver fruktansvärt bra, jag tror du har för höga krav på dig själv.



känner du att du har fastnat helt? för isåfall kanske du ska göra det lite annorlunda än du tänkt dig. hitta på en ny början, låt historien spinna iväg åt ett annat håll! det kan bli häftigt - och du behöver inte ändra slutet. du tar bara en annan väg för att komma dit :)

2009-07-10 - 21:52:21
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/
Postat av: wiccan

skriv av dig om ditt liv, sen kan du hoppa tillbaks till den du gör nu. ditt liv kan du omvandla till typ 1800-talet så kan ingen se att det är verklighet. du kan så mycket när du bara vill. kramisar

2009-07-11 - 18:02:32
URL: http://wiccankraft.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback