Dot dot dot

Jag har alltid känt mig fullkomligt usel på att klä mig och sånt. Jag vill vara som Tette, Snuttes lillasyster, hon liksom bara har det, hon kan verkligen matcha kläder, hon kan sminka sig så det passar henne och hon har hittat den perfekta frisyren. Jag kan inget av det. Det är liksom... Svårt. Jag vill ha sån hårdrocksstil, typ vara så rockig ni vet? Det har jag velat sen jag var typ 10, eller då ville jag vara goth, för jag tyckte det var snyggt som fan, men sen så övergick det till rock typ, men jag kan inte. Jag hittar liksom aldrig stilen och det känns aldrig som att det är någon poäng heller, för jag kan ju inte.

Jag vill hitta min perfekta frisyr, jag vill kunna sminka mig snyggt som fan och jag vill kunna klä mig, så finns det någon som vet hur fan man lär sig?




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback