R.I.P who ever you were!

Nästan alla filmer jag ser på youtube handlar om folk som dött, oftast är det såna memorial-filmer med fin musik och en massa bilder på personen som dött (när den var levande). Och jag fattar inte varför jag alltid hamnar där, jag kan sitta och se flera stycken varje dag och känna gråten pressa sig ur ögonen på mig och orsaka en sådan smärtsam klump i halsen på mig. Oftast trillar jag in på filmer om bebisar, oskyldiga söta bebisar som av olika anledningar har fått lämna sina föräldrar i sorg, och det gör så ont, så jag fattar inte varför jag kollar på det för?

Jag vill iallafall nu ägna en tanke åt de som jag har kollat på och de som jag antagligen kommer kolla på i framtiden, hoppas dom har det bra där dom är nu!

*Gråten i halsen*




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback