Skitsnackande och "blimigsjälvigen" träning!

Känns som jag håller på ballar ur helt och hållet. Jag säger vad jag tycker och tänker till personer som jag stör mig på och känner mig helt ur kontroll liksom, men jag är bara så trött på människor, och på hur människor beter sig. Det känns som jag har vaknat upp och insett att världen inte är så bra som jag trodde. Jag vill skälla ut alla jag känner och säga till dom att skärpa till sig och sen ge dom en käftsmäll så dom fattar, för som det ser ut nu så finns det ju ingen man kan lita på verkar det som.

Jag är bara så trött på folk, och på vad folk snackar, hur folk säger en grej och gör en annan, jag är så trött på det att jag hade kunnar strypa någon! Och det jag är mest trött på är folk som snackar skit om andra när dom har ännu värre problem själva, det kan ju seriöst inte finnas något mer patetiskt och korkat att göra, men men, det verkar ju vara detta som är det omtalade vuxenlivet man drömmer om när man är tonåring, hade jag vetat att det skulle vara sånt helvete som det är så hade jag aldrig velat bli stor... Bah!

_____________________


Aja nu byter jag ämne till något helt annat, nämligen min träning. Jag började idag på sjukgymnastiken och jag är astrött i hela kroppen nu. Jag får hem en sån träningscykel på onsdag och sen så är det bara att köra på. Varje dag i en timme typ, till att börja med 15 minuter, sen ska jag öka när jag känner att jag orkar :)

Vet inte om jag ska vänta med att börja med maten eller om jag ska köra igång med båda på en gång, risken finns ju att det blir för mycket för mig liksom. Men ja, nu ska jag iallafall satsa på att bli mig själv igen, jag känner att det är dags nu, det var alltför längesedan som jag kände mig snygg och attraherande.

Ne, nu ska jag komma igång med städningen!



Postat av: Emilie-Mamma till Liam

Hej !

du är länkad på min blogg.

Läs mitt inlägg om mammabloggar...hänga på ?

Länka gärna mig !

MvH

2009-06-22 - 21:00:49
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Frida

lycka till med träningen! jag önskar att jag pallade ta tag i det och börja jag med >_<

2009-06-25 - 00:24:34
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback