Wannabe-licious!

Jag tycker inte om när folk imiterar mig. Det värsta jag vet är när folk inte använder sin egen hjärna utan snällt bara kopierar saker rakt av. Jag vet att det kanske är töntigt av mig, men det finns typ ingenting som stör mig mer än det.

Som idag så loggade jag in på msn, eller rättare sagt nu ikväll och ser att en på min lista har döpt om sig till "Rosénlicious" och det känns ju ganska obvious att hon inte har kommit på det själv eftersom jag heter "Podoohlicious" på msn och har hetat det i flera månader.

Fy vad det stör mig, sån jävla wannabe! Palla sno någon annans signum bara sådär liksom, och så det syns dessutom, jag har inspererats av personer, dock har jag frågat en av dom ifall jag fick använda det och den andra känner jag inte. Men jag tycker ändå att det är en annan sak, eftersom att jag frågade liksom, så kom inte med att jag gjorde samma sak, för det gjorde jag inte. Dessutom passar Podooh och licious sjukt bra ihop, Rosénlicious låter bara som en amatör slash wannabe! Inte så konstigt det heller eftersom det är precis vad hon är!

Ni kan tycka att jag är fjantig och överkänslig som reagerar men jag kan ju tala om att jag har blivit uppväxt på exakt samma sätt. Hade en kompis som praktiskt taget ville bli mig och det har gjort att jag nu reagerar på mista lilla eftersom det känns som jag blir berövad på allt, namn, interigitet, you name it!

Aja, jag har iallafall kommenterat det och jag bryr mig inte ett dugg om konsekvenserna!

Böööööh!

Postat av: ....

.Du är fan det omognaste jag vet, har fan inte tagit någonting från dig. Tog det från benganlicious på bdb. Så för helvete! VÄX UPP!!

2009-06-19 - 23:59:37
Postat av: Frida

Det är skitstörigt när folk kopierar saker, vad det än handlar om. Det är helt enkelt inte lika kul längre då.



Utan att det låter fel måste jag dock påpeka att det finns många som heter -licious, så det är svårt att skydda det. Det innebär dock inte att du inte har rätt att vara sur :/

2009-06-20 - 00:35:54
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/
Postat av: ..

tack, det är typ 10 st i min kontakt lista som heter - licious. Orka detta!

2009-06-20 - 14:33:12



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback