Dagen efter.

Jahapp, känner mig fortfarande lite berövad min önskan, men men, vi åker tillbaka om en månad och då ska jag ha den oavsett och tungan svullnar igen lufthålet, får väll åka till sjukhuset och bli intuberad då, så länge jag får min tungpiercing så!

Idag är det onsdag så jag och Tut ska snart gå upp till mödravården och prata med barnmorskan om nytt preventivmedel, detta har obviosly inte fungerat hitills, har haft blödningar sen Tut kom ut och dom blev ännu värre när jag började med detta, så nu ska jag upp och kolla på nåt annat :) ska också kolla in på bvc oc fråga om dom kan väga Tut eftersom han inte äter som han ska, men väger han som hanska så behöver jag ju åtminstone inte oroa mig. Nej, men om man skulle ta och klä på sig och sånt så, kanske skriver ikväll. Krams.




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback