Söndag.

Denna söndagen var nog den sämsta på länge, har varit på uruselt humör hela dagen och i eftermiddags fick jag nåt sammanbrott och började storböla. Jag känner mig så fruktansvärt urusel som mamma, och när svärmor klagar på mig blir det ännu värre. Jag vill bara kunna allt detta själv egentligen, Snutte sger att ag aldrig hade klarat av att ta hand om Tut själv, men det hade jag, det är jag alldeles säker på. Gah, jag är så ledsen, vill inte sitta här och beklaga mig och låta som nån hypokondriker eller nåt, men jag mår något fruktansvärt dåligt, och jag kan inte komma undufund med varför?

______________________________

Jag är ingen stolt ung mamma, jag är bara en stolt mamma!
Jag har kört med det utrycket sen jag blev gravid och såg alla dessa presentationerna på Lunarstorm med
"stolt ung mamma till ... " varför ska man vara stolt över något som samhället ser som en belastning?
Nej whatever, jag diktade iallfall ihop det under tiden jag störde mig mest på det, mahaha.

öknö,kn.,n

Min Tut har ju lärt sig vända sig fram och tillbaka, gullungen, dock ser han ledsen ut på denna bilden, men men!
Snart kommer Teteola o ska kolla på film med oss, wihoo, hon dissade oss igår. Aja, lite framtid nudå, tar hål i tungan på tisdag, huh, är så sjukt nervös, men jag liksom måste har till o med beställt piercingen jag ska byta till när jag får byta ut läkstaven xD

Aja, cya!

Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Jag förstår hur du känner. Jag har ju känt så i 8 månader :(

2009-03-01 - 21:21:12
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Cilla

För det första så har din svärmor inte rätt att klaga på dig, det är din familj. Vill hon ha Lucas för sig själv? Och din käre pojkvän, vems sida står han på? Du måste sluta att lyssna på allt negativt, man blir deppig bara av att läsa hur vissa beter sig. Gå till doktorn och sen tar du tag i din lilla familj och det kommer att bli bra, bara du blir frisk så att du orkar. Kram ( en som tror på dig, jag vet att du kan )

2009-03-02 - 06:34:08
URL: http://wiccankraft.blogg.se/
Postat av: Cilla

jag har blivit en lycklig prenumenant till din blogg

2009-03-02 - 14:59:53
URL: http://wiccankraft.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback