ASGARV!

"Asså ni bloggmammor är ¨ändå så jävla störda, ta hand om ungarna istället för att sitta och bråka över nätet. och du är ju bara patetisk som bara gnäller och gnäller över den jävla bilbarnstolen. Ditt barn sitter säkert, och du klagar över färgen? idiotfan"

Tack Zanna du är själv en "bloggmamma" så det var ju mest diskriminerande mot dig själv, hela din kommentar var egentligen det eftersom du själv också har lagt dig i bråket och hållt på minst lika mycket som jag, skrattretande! Trodde inte du heller att jag skulle komma på att det var du? Din ip-adress står förhelvete under kommentaren, så det var ju svårt att kolla efter. Haha seriöst, skaffa ett liv nu, allvarligt, det finns ingenting ni kan säga som kan sänka mig, det mesta ger mig bara ett gott skratt, och detta var nog det roligaste jag upplevt på länge, hur kan man bli så korkad att man förolämpar sig själv, hahahahhahahahahha xD

Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Aha, aa hennes blogg läser jag ibland fast har aldrig tänk på det så...

2009-05-03 - 11:23:58
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback