Ett tag sen..

Förlåt. Jag vet att det var ett tag sen jag uppdaterade här. Jag har haft ganska fullt upp med en massa annat trams och sånt dära.

Farmor Christel är utomlands nu igen så vi får klara oss utan barnvakt och hjälp i helgen, känns jobbigt, men det blir nog bra, vi är ju faktiskt ganska bortskämda, haha!

Jag slackade med träningen innan, igen som vanligt, men nu har jag kommit igång igen. Igår gick jag ungefär en mil på 50 minuter, idag tog det lite längre tid kanske en halvtimme längre eller nåt, men det är förlåtligt, jag fick skoskav etfer halva vägen och fram mot slutet så började det blöda och ha sig, usch! Jag känner mig iallafall jätteduktig och har träningsvärk i varenda liten muskel, haha. Powerwalk med barnvagn är jobbigare än man tror, och det ger träning, annars hade jag ju inte haft träningsvärk xD !

Sen har det inte hänt så mycket mera... Jo, jag har lämnat in min kamera på lagning, och jag saknar den, som inihelvete! Sen upptäckte jag imorse att Tut har börjat bli jättelik sin kära pappa haha.

Nä, nu ska jag mata Tut och sen ska jag lägga mig och vila på soffan lite tills Snutte kommer hem (: !




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback