Lucas.




Jag är så stolt över dig lilla Skutt. Du är så duktig har alltid varit. Just nu sitter jag och tittar på dig när du sover och du är så vacker. Du är den allra finaste som finns för mig. Jag försöker memorera varje ögonblick av dig för att kunna berätta för folk hur underbar du är. Ditt lilla underverk, mitt lilla underverk, du är mammas skatt och mammas allt och jag kommer aldrig någonsin att lämna dig. Min vackra lilla son, att jag blev belönad med något så vackert som du, jag borde vara den lyckligaste i världen som fick en sån underbar liten kille som du. Det finns inte tillräckligt med ord för att beskriva hur mycket du betyder för mig, men jag älskar dig är en bra början. Den åttonde oktober 2008 klockan 19.15 såg jag dig för första gången och det är ett ögonblick jag aldrig kommer att glömma för jag har aldrig varit lyckligare eller stoltare än vad jag var just då. Mammas lilla prins. mammas finaste, mammas allt, jag kommer alltid älska dig <3

Postat av: Anonym

När fick du bli stolt?

2009-05-02 - 09:52:30



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback