Nu jävlar!

Nej, nu är jag fan trött på att vara deppad. Jag ska fortsätta vara en glad och stolt mamma och jag tänker fullständigt skita i Snuttes pessimistiska inställning. Vill han tro att hela livet ska gå under så får han väll tro det, men han ska fan inte lyckas dra ner mig och någon jävla skit! Jag tror att vårat liv kommer bli hur bra som helst om vi fortsätter tillsammans och att vi kommer ha varsin bil och villa inom några år, samt att jag kommer jobba som barnmorska eller något inom psykiatrin, punktsominihelvetepådet!

Gosh. Jag är typ helt slut i kroppen. Vi var ute och rullade innan och jag seriöst höll på dö. Jag kan ju också berätta att all känsel i mina fötter emigrarade typ halvvägs, haha. Och nästa gång jag åker ska jag seriöst be någon ta bild på mig för jag har en känsla av att jag ser ut som Bambi på hal is, hahaha. Aja, nu ska jag lägga mig och kolla på någon "feel good movie" och vara jätteglad.

Tut är hos farmor och jag saknar honom. Min lilla plutte... Hoppas han kommer sova gott utan sin mjuka, gosiga mamma bredvid sig, mihihi.

Det är dessutom konstigt det där. Ju äldre han blir, desto mer saknar jag honom när han är iväg någonstans utan mig. Det kanske är för att han tar större plats och märks mer nu här hemma. Nu är han ju verkligen en egen liten individ med världens mysigaste personlighet. Ja, jag vet inte.

Som ni ser så hittade jag även världens snuttigaste bild på honom också, 2 veckor var han där. Haha, lilla plutten.



Puwsss

Postat av: Cilla

tyvärr är det inte så enkelt, jag är absolut inte positiv...etc men jag visar inte hur jag mår. det är så jag överlever. livet är inte bara bra, men jag vägrar gå ner mig. jag kan berätta någon gång när vi träffas. nu skall jag nanna. kramisar till dig och lucas.

2009-05-09 - 23:38:57
URL: http://wiccankraft.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det låter som att du skulle må bättre utan din pojkvän :/

2009-05-10 - 12:47:49
Postat av: Mollan70

Vilken liten sötnos!

2009-05-10 - 22:39:10
URL: http://www.metrobloggen.se/Mollan7



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback