Random.

Usch.

 

Jag kunde inte se filmen inne i sängen för att min dvd-spelare har damp så jag fick ligga i varddagsrummet, alltså kunde jag inte somna. Detta var nog det värsta jag varit med om på länge alltså, men när filmen började närma sig slutet så var jag fruktansvärt illamående och grät för att jag var så trött, men icke, jag skulle inte gå och lägga mig föränn filmen var slut. Så jag såg klart filmen och stapplade in i sovrummet och kunde inte somna, det gick liksom inte, och jag var så trött att jag hade ont i ögonen liksom, men till sist så somnade jag iallafall.

 

När jag väl hade somnat drömde jag en mardröm om att jag och Tette såg att ett hus brann genom fönstret, så vi lämnade Tut hemma och sprang och kollade. Sen när vi kom tillbaka så hade svärmor klippt håret på Snutte typ asfult så vi började bråka och så gjorde han slut.. Sen resten av drömmen så försökte jag få tillbaka honom, men han blev ihop med en annan tjej som såg ut som Punkie, men det va inte hon och sånt dära. Sen gick vår barnvagn sönder och jag tappade ner min mobil i en sån vägbrunn. Sen när jag kom hem så satte jag mig i svärmors bil som körde av sig själv till ystad och när jag hade kommit nästan fram till rondellen så ville jag köra själv så jag hoppade över till förarsidan (där ingen satt) och blev stoppad av polisen för att jag inte kunde växla. Aja, drömmen slutade iallafall med att jag och Snutte hade spontansex på hans datastol, and I liked it!


Postat av: Cilla

skrämmande med sådana drömmar. kramisar

2009-05-19 - 22:03:26
URL: http://wiccankraft.blogg.se/
Postat av: Cilla

skrämmande med sådana drömmar. kramisar

2009-05-19 - 22:03:28
URL: http://wiccankraft.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback