Torsdag.

Jag har fått en prick på min arm som kliar som satan och jag är "osams" med en av sveriges mest kända bloggare för att jag tror att hon fejkar. Självklart är det 15 år och gravid med tvillingar jag pratar om. Men det är inte lönt att hålla på ens, det lär ju visa sig till sist ändå.

Aja, ikväll är jag själv hemma, Snutte skulle på nåt möte med jobbet, suck. Jag ska äta hemma hos svärmor Christel och förmodligen stanna där tills Snutte kommer hem också eftersom jag är så extremt mörkrädd, haha!

Nä, nu ska jag och Tut gå och äta mellanmål, eller iallafall Tut.

Puwsss!

Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Osams? Nej du är inte osams med mig.



Varför jag inte lägger ut dina kommentarer är för att det är min blogg och jag bestämmer. Jag personligen tar mer illa upp av att bli kallad lögnare än till exempel slampa.

2009-05-14 - 16:16:30
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Jag har stora problem med att lita på folk. Och därför blir jag riktigt stött när andra inte litar på mig. För jag är den enda jag själv litar på. Det är därför jag blir stött och det är därför jag blir ledsen! Slampa är bara ett ord. Lögnare har en större mening, enligt mig.

2009-05-14 - 16:29:01
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är barnslig Kela när du hoppas på någon så där.. skit i henne då om du tror att hon är fejk! Du behöver varken läsa hennes blogg lr skriva till henne. sen får du ju tänka vad du vill men behåll det för dej själv!

2009-05-14 - 18:55:13
Postat av: sandra

har oxå trott att den var fejk. men de återstår och ser vl.

2009-05-14 - 21:40:18
Postat av: Marija

Jag har också börjat undra om hon är fake eller inte. Jag menar hon vägara lägga ut bilder på sig själv, eller på sina vänner. Kan det vara för att hon faktiskt är äldre än 15 ? Eller så är hon väll inte gravid alls..

2009-05-15 - 11:06:57



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback