Update.

Jag har nog seriöst sveriges suraste och otrevligaste pojkvän. Börjar fundera på om han lider utav pms besvär eller nåt?Jag är så trött på att bara behöva ta skit hela tiden, det blir liksom rätt jobbigt i längden.

Det går inge bra med min diet heller för den delen. Känns som jag bara vill lägga mig ner på golvet och dö, för alla vill hela tiden sänka mitt annars ganska positiva humör och inställning.

Jag är trött på hela världen.

Böööööh!

Postat av: Mahlin & Roxanna

usch ;/ jag igår var jag så trött på allt så jag satt och grät med Roxanna i knät tills mamma kom och hämtade henne sen gick jag och la mig på sängen jag ljuger inte om alla mina kuddar var genomblöta sen vid 12-1 kom mamma och la Roxanna i hennes säng :p

2009-05-09 - 05:19:09
URL: http://mammamahlin.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback