13 saker ni inte visste om mig.

1. Jag har/har haft ätstörningar sen jag var 13.
2. Jag har varit beroende av panodil.
3. Jag är bisexuell, eller åtminstone experimenterar jag med båda könen. Tjejer är så förbaskat mycket trevligare att titta på.
4. När jag var som smalast brukade jag förminska mina kläder med hjälp av säkerhetsnålar, på så sätt kunde ingen se att jag hade tappat en massa i vikt, för mina kläder satt ju som "vanligt".
5. Jag har "missbildade" revben på vänstra sida, dom är typ vikta på mitten och sticker ut cirka 2 centimeter från min kropp. Plus att jag fattas revben på båda sidorna.
6. När jag fyllde 14 låg jag på sjukhus med blindtarmsinflammation och var tvungen att göra en gynekologisk undersökning på min födelsedag.
7. Mina stortår är kortare än de två tårna som är bredvid.
8. När jag var 12 brände jag mig på en lampa, fick en inflammation samt blodförgiftning och höll på att dö. Jag har fortfarande ett stort runt ärr på underarmen som skiftar färg beroende på min kroppstemperatur.
9. Jag lekte med barbiedockor pinsamt länge.
10. Jag har extremt svårt för kroppslig beröring, kramar, pussar etc.. Tycker det är jobbigt och att det känns onaturligt?!
11. De konstigaste sakerna jag blandar med varandra i matväg är pommes och äppelmos, yuumm!
12. Cirka två månader efter förlossningen "kissade" jag på mig när jag nös (prosit).
13. Jag vill ha en katt, och om jag hade fått en så hade jag döpt den till Jayson.

Där har ni att gotta er i :) !

Postat av: Josefin

ush tycker inte om matstörningar, har jag med haft.. bor du själv utan djur nu?

Kram josefin :)

2009-11-13 - 11:23:57
URL: http://jossislife.blogg.se/
Postat av: Frida

Det var en massa saker man inte visste om dig!

2009-11-22 - 14:56:54
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback