Det är tur att jag har dig bloggen.

Ja, skönt är det att efter en hel dags bedrövlighet kunna sätta sig här och skriva av sig.

Idag var jag på terapi, det andra mötet med min nya psykolog. Det gick väl bra, synd bara att mötena är så korta. Tydligen lider jag av djup deprissivitet eller visade tecken på det, mmja. Inte sådär jätteroligt kanske, men jag har ju hjälp nu, så det SKA bli bättre, jag VILL att det ska bli bättre. Dock så tycker jag att det är grymt jobbigt att vara i centrum och prata om MIG och mitt LIV liksom...

Jaja, i övrigt har det inte hänt så mycket idag, Tut vaknade gallskrikandes klockan fem imorse, förmodligen av magknip för han låg och vred och vände sig samtidigt som han skrek... Lilla stackarn, han somnade inte om föränn vid halv sju efter en magmassage, en rap och lite välling. Vi har ju börjat med en ny välling nu, eller försökt smyga in den lite halvt, men den fungerar obviously inte riktigt ännu, så vi får väl avvakta ett tag.

Hm, just nu sitter jag och lyssnar på gamla Britney, eller albumen Oops I did it again och Baby one more time, snacka om nostalgi, minns hur jag stod och dansade och sjöng till denna musiken när jag var yngre :) Om jag hade hittat videobandet hade jag kunnat visa, men det kommer väl fram i sinom tid antar jag, och då minsann ska ni få se sån superstjärna jag var! Haha. Men snäll som jag är så kan jag bjuda på två söta cambilder, mihihi.

 

Men ja, imorn kommer nog ett videoklipp på Tut skulle jag kunna tro. Eventuellt ett lite åsiktsfullt inlägg med, tror inte jag ska skriva det idag, det hade nog bara blivit fel då. Det har att göra med en sak som jag fick veta idag och reagerade VÄLDIGT starkt på...

Jaja, nu ska jag kolla runt lite på internet, läsa bloggar och sånt! Puss.


Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår.

sv: haha ja precis! ;D

2009-11-12 - 00:10:31
URL: http://joonnaak.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback