Fan vad det ska vara kallt!

Jag håller på att frysa ihjäl, brrr, hatar vintern.

Idag har jag och min söta son haft en riktigt chill dag. Vi har städat lite och myst en massa! Såna här dagar borde det finnas fler av, mhhm.

Brr, nä om man skulle ta och äta nåt kanske? Sen tända några ljus och lägga sig i ett varmt och mysigt bad, yumm.

Blir alltså en kort uppdatering idag, kanske kommer en till senare ikväll, vem vet? :)

Funderar föresten febrilt på vad jag skulle kunna ta för bild till bilddagbokens pågående tävling "drick mer mjölk!". Det känns lite som att jag har drabbats av fullkomligt hjärnsläpp, för jag kommer inte på någonting alls och det vore ju alldeles skamligt om JAG inte deltog i en tävling som är så nära muor som man kan komma, hm. Nej, nu får jag peppa igång någon bra idé! Pepp, pepp! Jaja...

Puss.

Postat av: cilla

ja det är grymt att vissa kan skada andra utan att bry sig. vicken värld vi lever i. va rädda om er. kramisar

2009-11-12 - 21:19:57
URL: http://wiccankraft.blogg.se/mumsfillibabba



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback