Hiss and diss...

Jag är mycket för listor just nu, så det blir en liten hiss/diss lista idag.


  • Vintertid- Att kunna sova en timme längre är riktigt nice, speciellt eftersom man blir trött som satan av mörkret.
  • Mysiga serier - Jag älskar hösten när alla serier har säsongsstart på tv'n, mys!
  • Mysiga bloggar - Jag läser en massa bloggar, älskar att kunna sätta mig ner efter en lång dag och läsa om vad andra har gjort, haha jag är fan skadad!
  • När sängen är nybäddad och man själv är nyduschad, älskar den känslan!

  • Disk - JAG VILL HA EN DISKMASKIN!
  • Städa - Ja, det är bedrövligt tråkigt alltså, och så ser det ut som skit redan efter en dag.
  • "Grusigt" lakan när man ska sova - Fullkomligt avskyr det, står och borstar bort det frenetiskt varenda kväll!
  • Dom "stora" bloggarna - Skryt, skryt, skryt och tråkigt att läsa. Liksom vem fan bryr sig om Kissie, Missie, whatever åt ett halvt salladsblad till lunch? Not me, det finns fantamej mer äkta bloggar än så.
  • En irriterad Snutteola - Skitdrygt att springa och plocka undan en hel dag i lägenheten, ta hand om vårt gemensamma barn och en massa annat och han kommer hem och är irriterad och sur, då känner man ju verkligen hur uppskattad man är, not.
  • Killar på msn som tjatar om cam - JAG HATAR DOM, hoppas dom utrotas och dör tillsammans med alla äckliga fjortisar!
  • Kajsa Nihlén - Se gårdagens inlägg.
  • Musiktorka - Hittar för tillfället ingen bra musik att mata mina öron med, suck!
  • Kärlek - Det är så förbaskat drygt att behöva tycka om folk ibland.

 


 

Det blev ju betydligt mycket mer diss än hiss, men whatthefuck, ingen har någonsin påstått att man behöver gilla allt :)

Over and out fuckers!

Postat av: mmautildah

jaaa men snart är twilight boken SLUT :(

2009-11-16 - 22:18:37
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: Marija

Vad heter Kajsa Nihlén's blogg? Skulle gärna vilja läsa den faktiskt :P

2009-11-17 - 20:06:02
Postat av: Frida

Man måste älska listor, vad de än handlar om. Och att det alltid tenderar att bli fler negativa än positiva saker är väl ett universellt fenomen >_<

2009-11-22 - 15:01:21
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback