Hör och häpna.

Jag failade, eller vad man ska kalla det. Åt en kebabtallrik och aldrig någonsin innan har det smakat så gott med kebab. Efteråt var jag grymt besviken på mig själv och hade världens ångest. Men efter att ha kollat runt på internet lite och läst om andras viktresor så förstod jag att man måste ge sig själv utrymme att misslyckas lite då och då, annars fungerar det inte. Och jag kan ju verkligen säga att jag lärt mig en läxa så nu är det back on track igen! Mer pepp än någonsin :)

3 och en halv vecka är starkt, för jag har inte ätit en enda godis, druckit läsk eller nåt som kan klassas som onyttigt. Jag är stolt över mig själv och jag förtjänade detta! Så jag är nästan 5kg lättare och glad och nöjd, det kan inte bli bättre.

Imorn blir det storhandling med Christel och promenad för mig och Tut, eventuellt lite städning i sovrummet med... Snutte slutar tidigt också, så det blir fredagsmys på högsta nivå! Och så är det idol också, plus att ett nytt avsnitt av the vampire diaries har kommit.

Jaja, nu ska jag nanna min älskling och försöka sova lite själv med!

Puss.




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback