Malmö imorn, shopping och bio, nice!

Mjaa, malmö imorn, vi ska handla julklappar :) Så det blir en sväng till mediamarkt, IKEA, netonnet och en massa andra mysiga affärer. Ser dock mest fram mot IKEA as always, älskar själva affären IKEA och det som dom säljer, men jag hatar alla andra som handlar där! Haha. Årets julklapp kommer att bli inramade foton för vår del, typ alla som vi ska handla julklappar till ska få det...

Mmyes, sen blire bio, New Moon i all ära. Snutte och jag firar två år om typ en vecka, så detta blir vår förskottspresent typ, vi har ju aldrig varit speciellt förtjusta i paraktiviteter a la fin middag and crap. Så det blir Burger King och biomys med en massa popcorn, kan inte bli bättre :) Awesome platser fick vi också, i mitten i mitten!

Hmm yes. Blev medbjuden till idol ikväll för 150 spänn, men jag tackade nej, det känns som att jag fattade rätt beslut, men ja kommer säkert ångra mig sen. Har ju kollat på idol på tv varenda fredag sen det startade typ så det hade ju säkert varit en rolig upplevelse, men nej, sitter hellre hemma i soffan med min gose Tut och myser!

Det var väl typ allt for the moment.

Felicia dog dock igår morse. En tragisk död måste jag säga, men hon har det bättre där hon är nu, hon slipper lida. Och visst, det är sjukt jobbigt och tomt att hon inte finns mer, men det jobbigaste av allt är att se hur ledsen Tetteola är, man vill inte att folk man älskar och bryr sig om ska vara ledsna ju..

Menmen, puss!





Postat av: Anonym

svår att komma åt? hur:) ?

2009-11-27 - 15:14:08
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men vadå? de är ju nt vårat prblem:P ?

2009-11-27 - 17:43:40
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Emmy

Jäklar vilken söt bäbis:D

2009-11-27 - 17:53:28
URL: http://www.emmylamm.blogspot.com
Postat av: Frida

Ja, usch. Tette verkar ju inte lycklig direkt >_< :<



Hoppas i alla fall att ni har kul i Malmö - personligen har jag aldrig riktigt pallat med Ikea, men det kan ju också ha att göra med att jag ändå inte kan köpa något där...

2009-11-27 - 23:21:45
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/
Postat av: Niccie

Du kommer att bli frisk och du kommer klara skolskiten det ska jag fan se till att du gör. DU KOMMER ATT FÅ MIN HJÄLP!



Det låter ändå som att du vet vad du vill, och när det blir dags för en ny plutt så ska vi fotografera massa. På tal om det så måste vi ta tag i tut fotograferandet!

2009-11-28 - 01:51:26
URL: http://nicciesphoto.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback