Yes sominihelvete!

Ah.

Jag känner mig fullkomligt awesome! Jag vägde mig ju igår kväll, men då hade jag ju ätit flera gånger på dagen, så idag vägde jag mig innan jag åt och JAG VÄGER 80,5 kg, det betyder att jag har gått ner lite drygt 4,5 kg sen jag började med min diet! Jag är helt obeskrivligt lycklig och att ha kommit ner till 75 kg innan jul känns nu inte helt omöjligt.

Dom som säger att man blir peppad när man ser resultat har verkligen rätt, jag känner mig sjukt pepp nu!

Jaja, Snutte fick två dubbeldvder i farsdag-present, Guess who och smekmånaden i den ena och den andra innehöll I robot och jumper, haha. Den första dvd'n var ju mest för min skull, men ändå :) Han blev iallafall glad!

Öhm, jag har ägnat kvällen åt att titta på film, My sisters keeper, en rent igenom bedrövlig film, hemsk och fruktansvärt sorglig så den lär jag inte se fler gånger. Sen tittade jag på Miss secret agent, den första och konstaterade att den hamnar bland mina favoriter, me likey! Hade inte sett den innan av någon anledning, hm, men nu har jag sett den och den var awesome så den kommer inhandlas inom snar framtid, tvån aswell.

Ahh, imorn ska jag göra ett tappert försök att laga stek med potatis och brunsås och för er som inte känner mig kan jag ju erkänna att matlagning inte är min starka sida... Verkligen inte. Det är så illa att min sambo faktiskt har förbjudit mig att göra det för att det alltid blir bränt och äckligt, haha. Men imorn ska detta ändras och jag ska ge mig på att göra stek alltså... The new me, kanske? Matlagnings Kela, nä det klingar inte, men måndagar är min mat-dag och det är den enda dagen i veckan då han behöver äta min bedrövliga mat så ja, hoppas verkligen att det blir gott :) (jag tycker alltid själv att min mat är god, bör tilläggas).

Nej, men om jag skulle ta och kolla på The big bang theory nu och somna så jag kan vara pigg och alert a la supermamma imorn? Låter som en skitbra idé, natti!

Postat av: mmautildah

kok nudlar och gör biffar :D asgott fan:d

2009-11-09 - 17:03:09
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: Mother, Married &Twenty

sv: Ja precis man blir ju mer tacksam för något man fått kämpa lite hårdare för :)

2009-11-09 - 17:37:42
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Niklas C

Hej!



Nu kan man anmäla sig till veckans blogg igen.



Titta gärna in här och ta chansen du med:



http://thelifeofniklasc.blogspot.com/2009/11/veckans-blogg-anmal-dig-har.html



Ha en toppendag!



Kram

2009-11-09 - 18:07:52
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com
Postat av: Anonym

hur ser din diet ut, vad gör du för att gå ner i vikt? :) kan du inte skriva ett inlägg om deT? hade varit kul! kram

2009-11-09 - 19:59:30
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår.

sv: hehe okej! :)

allt väl ?



grattis till nedgången!

2009-11-09 - 20:30:04
URL: http://joonnaak.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback