Dyrt jävla julpynt.

Jag har fått för mig att jag vill julpynta, massor. Förra året stod jag knappt ut med alla tomtar och röda fula dukar och stakar i hela lägenheten, men detta året kliar det i fingrarna på mig, jag vill pynta! Jag vill ha röda gardiner i alla rum, byta vårt vita överkast till ett rött, ha en julgran med massa rött fint pynt och allt ni kan tänka er i julpyntsväg... Vill verkligen göra Lucas jular till en massa bra minnen och av någon anledning har jag fått för mig att det hela sitter i pyntet... För det är det som jag har bäst minnen av, hur mysigt det var med julgranen och alla tomtar. Jag minns att jag brukade önska att julgranen skulle stå kvar tills jag fyllde år, haha :) !

Men nej, allt julpynt jag vill ha kostar över 1000 kronor och ska jag köpa en systemkamera har jag inte råd med det, så mina julönskningar får slå in nästa år...

Puss.

Postat av: Trasdockan Niccie

Låter som du och jag ska åka till stof&stil... käpa tyg så får vi slå våra kloka huvuden i hop och sy! Blir billigare och är aha det är kul XD

2009-10-21 - 22:14:35
URL: http://nicciesphoto.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback