Gnäll och nya tag...

Klockan är 00.00 och jag vill gå ut och springa, random. Kollade igenom bilder idag, minns inte varför, men hittade iallafall en bild från början av december förra året. När denna bilden togs och jag såg den första gången höll jag på att radera den, jag ville spy på mig själv för att jag tyckte att jag såg så otroligt tjock ut på den. Idag när jag såg den var det som att jag tittade med helt andra ögon.. Jag var smal i ansiktet, mina armar var säkert hälften så smala som nu, mina ben, hela jag.. Det enda stället jag hade bristningar på var magen och det fanns det anledningar till. Mu däremot har jag bristningar på magen, låren, insidan av låren ända ner till knäna, under armarna och bredvid armhålan samt under och över brösten, hela jag är en stor jävla bristning. Vad i helvete ska jag göra för att ta tag i mig själv? Det känns inte som att jag vaknar upp och inser allvaret och det irriterar mig jättemycket. Jag vill bli smal NU och jag har ingen aning om hur i helvete jag ska gå till väga för jag tar aldrig tag i det.. Kan någon ge mig en käftsmäll och en spark i ändan så jag kommer igång med något? SNÄLLA..


Postat av: Kina

Fan asså! Det hade varit underbart skoj att träffas (bo nämre..) så kunde vi ut & gått/joggat varje dag! Ååh.. typiskt :(



Ni är super as fina på bilden! <3

Du är vacker nu med Kelalilla!! :*

2009-10-18 - 00:22:50
Postat av: cilla

om du inte mår bra , så gör upp ett schema som du skall följa, ha en slarvdag när du kan synda hur du vill. undvik socker och mjöl de andra dagarna. kolhydrater är det som man skall ha så lite som möjligt av. grädde, riktigt smör, kött av alla slag och grönsaker över jord är kanon. inte frukt så mycket då det finns massor av socker i dem och potatis och morötter är det mycket stärkelse så det är inte så bra. testa! du förlorar ca 2 kilo i veckan om du undviker sådant som ger dig kolhydrater. +gå en runda minst två gånger i veckan. det fungerar faktiskt.



men du måste fatta att du gör det för DEJ själv inte för någon annan. OCH du är väldigt fin så det är INTE ditt utseende det är fel på, fatta det! kramisar

2009-10-18 - 11:10:56
URL: http://wiccankraft.blogg.se/mumsfillibabba
Postat av: cilla

tack för kommentaren om mina skor, jag älskar dem. kramisar

2009-10-19 - 20:42:21
URL: http://wiccankraft.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback