Jag har gått ner i vikt!

Jag har gått ner i vikt! Happy happy happy! :)

Har ju skött mig ordentligt denna veckan eftersom jag fick en chock när jag ställde mig på vågen i söndags, buuh hemska våg.. Men jag hade iallafall gått upp typ 3 kilo till och jag började gråta och livet blev riktigt tråkigt. Så efter en kväll med bulimiska anfall och missbrukande av laxermedel (jag vet, jag är sjuk i hela jävla huvudet) så bestämde jag mig för att göra detta på rätt sätt, äta rätt och motionera. Det har fungerat för jag är av med mina 3 kilo överflöd igen, nu ska bara resten bort och jag är riktigt peppad! Äter nästan inga kolhydrater alls och håller mig långtsominihelveteborta från godis och liknande, plus att jag försöker promenera varje dag. Jag är sjuuukt duktig alltså. Dessutom äter jag nu tre stora mål om dagen plus två mellanmål.

Nej, detta var verkligen humörhöjande! Jag är så glad :) Hoppas att dom andra kilona lossnar lika lätt, yaaay!

Kvällens godis blir lite fruktsallad, gurka och några torkade frukter.. Kommer säkert inte orka ens hälften av detta, men men.. Vi ska se transformers 2 eftersom att jag, Micke och Snutte är så efterblivna att vi sitter hemma och häckar på halloween, suck.

Bjuder på några cambilder från igår också;

Aja.

Pusssominihelvetehaaaj!


Postat av: Trasdockan

Aw grattis gumman :D <3 och strunt i om alla har sådant linne det spelar kvitta. Följ med in till malmö någon dag i veckan så köper vi en :D

2009-10-31 - 21:32:34
URL: http://nicciesphoto.blogg.se/
Postat av: Frida

Aw, grattis! Jag skulle också vilja lyckas med mina förehavanden :<



Bättre med att spendera kvällen helt ensam ute i skogen, med att msn-nörda med sina kompisar och glo på Pocahontas med lillebror. Och så småningom böla lite lagom patetiskt för att pojkvänshelvetet bestämmer sig för att dumpa en. Igen.



Förlåt, jag är bara lite upprörd. Egentligen skulle det här handla om dig xP

2009-11-01 - 12:02:03
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/
Postat av: sandra

oh super grattis :D fortsätt så, ge inte upp, du är på bäg mot ngt bättre ;)

2009-11-01 - 22:35:30



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback