Och jag är trött...

Ja, det kan man verkligen säga att jag är trots att jag sovit i princip halva dagen med min underbart gosiga son... Nu är han iväg med farmor och tittar på tomtarna på bo ohlosson, och jag, jag ska städa, för det är ju så inihelvetesjävla roligt, javisst!

Kokokokoblö, det ska vara ett jävla tjat om Lucas hår hela tiden. Han ska se ut som jag vill att han ska se ut, punkt, det är ingen annans beslut, det är MITT! Och jag blir så jävla irriterad för han är grymt söt i sitt hår som står åt alla håll och kanter, och han har fått tjockt och fint hår bak i nacken, aw. Men nej, gud nej, det är ju alldeles för hemskt att han ska behöva se ut så. Jävla svärmor ibland alltså, ibland undrar man vem fan som är mamma, grr.

Jäjäjäwow, nu ska jag komma igång med städningen, eller nåt. Är så fruktansvärt opepp på det så det är knappt sant alltså. Skriva brev till pappa och farmor måste jag också göra och ringa till mamma. Så jävla mycket man ska hinna med så lite tid. Gaaaaaaaay!

Aja, cya, pusshaj!

Postat av: Babooo

Klart han ska ha sitt hår som du vill att det ska vara, ingen annan som ska bestämma det vännen!!! Ja städa det e ju såååå in i helvetes skoj asså.. städa för mig med hihihi, kramis

2009-10-30 - 14:53:57



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback