Snacka inte skit era jävlar!

Anonym: Heter han Tut?

Svar till anonym: Nej, han heter inte Tut, han heter Lucas och det hade du vetat om du hade läst "om mig" som finns i menyn.



Äckliga krypande känsla som smyger sig på och gör mig ledsen och besviken.

Det går tydligen rykten om att jag hoppat av skolan, vilket inte stämmer. Innan man uttalar sig till andra så kan man ju ta reda på fucking fakta, annars kan man lika gärna knipa käft.

Jag skulle aldrig hoppa av skolan, inte frivilligt iallafall, och min sjukskrivning är knappast "frivillig". Jag är hemma för att jag mår fruktansvärt dåligt psykiskt och har gjort det en längre tid. Skolan blev för mycket och jag klarade inte pressen, vilket tydligen är fullt förståligt med tanke på mitt förflutna.

Puckon!

Postat av: Niccie

De kan stoppa sina rykten där bak någonstans ursäkta men det de inte vet något om ska de hålla pipan om! Det viktigaste är att vi som är dina vänner vet hur det ligger till men framför allt att DU vet det. <3

2009-10-10 - 23:40:01
URL: http://nicciesphoto.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback