Deprimerad.

Hejhej!

Här kommer en liten nattuppdatering.. Är så trött att jag håller på dö, menmen..

Jag mår dåligt, psykiskt. Hela mitt liv har jag hållt uppe en stark fasad, visat upp en tjej som klarar allt trots allt jag gått igenom, men man kan inte låtsas hur länge som helst, och nu har jag helt enkelt brutit ihop. Jag har gått och förnekat det och skjutit iväg det sedan Snutte slutade ha semester, men nu när skolan kom igång och en massa press landade på mig klarade jag inte av det. Aldrig förut har jag känt mig så onödig som jag gör nu, jag glädjs nästan inte åt något. I princip alla leenden jag ler är falska. På insidan gråter jag och har ont.. Har ett sådant tryck över bröstet och det känns som jag bär runt på en tyngd. Dessutom så vill jag ingenting annat än att bli glad igen, vara vanliga Kela, men jag har nog en ganska lång och hård väg tillbaka..

Känns iallafall skönt att det kommit fram till alla i min närhet och att jag fått hjälp, snart borde det kännas bättre.

Jag har btw lyckats gå ner två kilo, kanske är för att jag äcklas av mat och annat skräp.. Men endå, känner mig lite stolt över det, förhoppningsvis försvinner ännu flera.

Aja, detta blev rent luddigt, men jag är trött som fan, haha. Ska sova nu!

Puss.

Postat av: cilla

det blir bättre, försök att skriva av dig det kan hjälpa lite iallafall. gör en plus och minus lista på ditt liv, se vad du kan fixa .... kramisar

2009-09-13 - 16:03:57
URL: http://wiccankraft.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad kul du gått ner, stå på dig vännen!!

Du vet att du alltid kan komma till mig, vi har samma problem (:

2009-09-14 - 10:20:51
URL: http://chiquiitta.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback