Godkväll peepz!

Känner du det fortfarande? Den där underliggande kraften som drar oss till varandra, tvingar oss att bli glada när vi tänker på varandra, känner du?

Godkväll, har tråkigt som inihelvete, Snutte sitter i vardagsrummet och lanar med Pierre och Micke och jag har ägnat hela kvällen åt att lägga in musik i min nya mp3, la in typ 200 låtar och kommer nog enbart att lyssna på, kanske 40 av dom, haha, Bullet For My Valentine in my heart!

Innan idag så var vi i trelleborg och köpte mp3'n, sen åkte vi till malmö och gick lite på IKEA. Vanligtvis hatar jag den affären, men vi var ganska tvugna att åka till IKEA för att Tut hade sönder vår sovrumslampa igår, det sa bara pang så låg den på golvet i tusen bitar liksom, suck. Tur var väl att dom bara kostade 89kr, så vi blev ju inte helt ruinerade, haha.

Har nog inte så mycket mer att skriva, hoppas ni gillar den nya bloggdesignen, jag är jättenöjd med en faktiskt! Nä, jag ska nog slänga mig i sängen och kolla på film nu...

Puss!

Jag hatar dig, hela dig, hela den du är och allt du står för...

Postat av: cilla

en cool design, du är jätteduktig. fint hem ni har, riktigt mysigt. ha det så bra lilla vän. kramisar

2009-09-06 - 12:54:27
URL: http://wiccankraft.blogg.se/
Postat av: jennie

jaa, men han vill då att vi skall ta ifrån han leksakerna. Och det är ju Jonathans ockå... =/ Lite trisst. Omvänd psykologi funkar inte längre på honom. Haha. Jaa, jag har vart medlem sedan Ludwig låg i magen, har faktiskt funderat på det... ;)

2009-09-07 - 15:54:23
URL: http://veeka.blogg.se/
Postat av: jennie

Ne, precis. Man vill ju liksom inte börja med att bli förbannad på morgonen. Känns inge kul. =/

2009-09-07 - 15:57:35
URL: http://veeka.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback