Happyface.

Jag trodde aldrig att vi skulle hitta tillbaka, att vi alltid skulle tvingas vara vilse kring varandra, men världen var för en gångs skull rättvis. Det kommer aldrig bli samma sak igen, det vet jag, men vi kan få det att fungera. Trodde aldrig att jag skulle behöva dig så mycket som jag gör, man kan ha så fel. Jag kan inte beskriva som jag längtat efter detta, längtat efter våra samtal dagarna igenom, allt som utgör oss och vår vänrelation, det fanns ingen som kunde ersätta dig, hur mycket jag än försökt hitta någon... Jag är så lycklig, hela jag sprudlar inombords!

Jag var i skolan idag, inget jag uppskattade för jag hade inte behövt gå dit egentligen, hade ingen lektion ändå, men visst, det var skönt att komma hemifrån lite! Resterande av dagen har jag inte gjort så mycket... Sovit middag med Tut i en timme, lekt med Tut och gett han mat och sånt, min vardag helt enkelt. Vi ska snart äta och sen blir det väl att titta på teve, idol har ju säsongspremiär ikväll, så jag hoppades att Tetteola kunde joina mig, annars får jag se det själv. Jaja, nu ska jag gå och vara social med min kära familj!

Pusshaj!


Postat av: jenny, -18 år och gravid ♥

ja, helt klart det roligaste jag har sett på länge :)

2009-09-08 - 22:57:43
URL: http://ayotechnology.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback