Jag är så äcklig!

Jag brukar ofta spendera en massa tid på att titta på bilder på kändisar på google. Megan Fox, Ashlee Simpson och alla andra supervackra kändisar som jag hade ätit spindlar, sovit med ormar och utstått massa smärta för att se ut som... Under tiden jag tittar på alla dessa bilder så blir jag så himla pepp på att banta och träna och allt vad det heter, men direkt när jag slutar titta så försvinner min motivation.

Det finns ingenting jag hellre vill än att vara smal och hälsosam igen, kunna ta på mig ett par jeans och en t-shirt och känna mig snygg! Men den stunden känns så himla långt borta, för tillfället känns det inte som det någonsin kommer att komma en sådan stund.

Min övervikt har gett mig en massa problem, jag har en benhinneinflammation som inte kommer gå över föränn jag går ner i vikt och den gör ont varenda gång som jag rör på mig. Jag har svårt att röra mig i allmänhet, blir trött, svettig och andfådd jättefort. Jag har ont i ryggen och lederna och jag är FRUKTANSVÄRT osmidig och klumpig.

Jag vill gå ner i vikt, åh jag vill så gärna, men jag vet fan inte hur det ska gå till... Alla vägar känns så långa och jag vill komma fram så fort som möjligt... Jag tror det är mycket därför jag mår dåligt också, för att jag känner mig så jävla fet och ful. Jag äcklas av att se mig själv och bara tanken på allt mitt äckliga skvalpande fett gör mig illamående.

Nästan varenda dag tvingas jag se Tetteola som har the dreambody liksom, hon kan ha så fina kläder och jag är så avundsjuk, när jag går i närheten av henne känner jag mig som en sumobrottare, seriöst!

Förhelvete, ge mig min gamla kropp tillbaka innan jag går under! Jag har fan provat allt nu och ingenting fungerar, diet efter diet, besök hos dietisen, träning, you name it...

Postat av: ida

Gumman :( jag förstår att det måste vara jätte jobbigt.. jag hoppas du fortsätter kämpa tills du når dit du vill. Det blir ju inte bättre av att din pojkvän säger att du är fet heller, tycker ni ska gå till någon som får honom att förstå att du behöver någon som hjälper dig.. inte får dig att känna dig fet och äcklig. För det gör ju bara dig att känna dig värdelös tror jag iaf. Du kommer nå ditt mål en dag tror jag :)

2009-09-17 - 10:29:23
URL: http://idapettersson90.blogg.se/
Postat av: sandra

hej jag förstår dig verkligen, man vill bara dö, men jag tog mig ikragen i måns för spyr nästan när jhag ser mig själv i spegeln, slutat äta onyttigheter och (gym)2 grr denna veckan gått ner 4 kilo :D:D:D fast väldigt långt kvar till drömkropppen 20 + :( men de går nog, och de är jätte jobbigt men tänk så bra du kommer må efter :)

2009-09-17 - 17:22:56
URL: http://chiquiitta.blogg.se/
Postat av: mammagladh

Vikt är inte så lätt alla gånger dessvärre.

Stå på dig, våga kämpa, du är värd din egen kamp.

Annars har jag inga råd på lager, en annan saknar ju 7-8 kg :-(

2009-09-18 - 14:27:55
URL: http://mammagladh.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback