Rösta på mig, och godmorgon!

Godmorgon!

Jag är uppe ovanligt tidigt idag.. Vanligtvis brukar jag sova till runt 12 på lördagar, men idag sammarbetade inte Lucas och jag gick dessutom och la mig tidigt igår.. Men men. Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik (the red jumpsuit apparatus) och snart ska jag äta frukost.

Jag funderar på att skriva en sexnovell, haha ja, jag vet! Snacka om random, men allvarligt, jag vet att ni hade läst den, haha!

Och jag ber er ännu en gång, snälla rösta på mig! Det är inte ofta jag ber om saker, men detta ber jag er om! Snälla..

Rösta på mig


Postat av: Emma

har röstat

2009-09-19 - 22:45:55
URL: http://kaarleksbarnet.blogg.se/
Postat av: Barbro

Jag har osså röstat på dig gumman... men tycker synd om dig att ett spel helvete ska ta ifrån dig din familj.. puss o kram

2009-09-20 - 01:00:38
Postat av: cilla

du vann gumman, vilket par ville du ha? skicka adressen hittar den inte, ta mailen. kramisar

2009-09-20 - 22:15:37
URL: http://wiccankraft.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback