Om mig, en presentation.

Hej!

Jag heter Michaela och är 19 år gammal. Jag bor tillsammans med min sambo Andreas (Snutte) i Sjöbo, en liten by i södra Skåne. Den 8:e oktober 2008 fick vi en son tillsammans, Lucas, eller Tut som vi  kallar honom.

Jag hatar att placera mig själv i ett fack som ung mamma, därför använder jag inte uttrycket överhuvudtaget, mamma som mamma, ung eller gammal, spelar ingen roll enligt mig.

Jag vill inte påstå att jag är en aktiv bloggare, jag skriver när jag har något att skriva om, ser ingen anleding till att sitta och blogga om en massa ointressanta saker a la; Jag tog nyss på mig en strumpa... ?!

Jag är lite av en ensamvarg, trivs bättre ensam än i sällskap av folk, men jag älskar mina vänner och eftersom jag precis återupptagit skolan igen så får jag träffa dom hela veckorna igenom. Mitt liv kretsar för tillfället just kring studierna och mitt föräldraskap, har inte tid till så mycket annat... Men när jag har tid till annat brukar jag bland annat läsa, vilket jag älskar, skriva, vilket är en av mina stora passioner i livet, titta på film, surfa runt på internet samt designa bloggar.

Angående bloggdesign så vill jag ju inte påstå att jag är duktig, allt jag lärt mig finns på designadinblogg.se, men jag hjälper gärna folk som inte förstår mot betalning eftersom det tar tid att designa bloggar... Småsaker hjälper jag till med gratis, till exempel sätta dit en header, ändra textstorlek och så vidare... Vill man ha hela sin blogg designad så kostar den mest avancerade bloggen 150kr, medan en lite lättare inte kostar mer än 100kr.

Mina framtidsplaner för tillfället är att bli klar med skolan, få ett jobb, ta körkort, flytta till större lägenhet eller ett hus och skaffa ett husdjur och kanske förlova mig med Snutte... Och ja, det var allt jag kunde komma på, det finns en massa saker jag vill göra och vill ska hända de närmsta 10 åren, men dessa är de viktigaste för mig just nu.

Jag tror att jag har fått med allt som ni behöver veta om mig för att tycka att min blogg är intressant, annars får ni fråga!


Pusshej!

Postat av: Jessica Hansson

Hmm okej, egentligen förstod jag egentligen inte texten xD

2009-09-06 - 00:38:26
URL: http://doomedtofail.blogg.se/
Postat av: myolivia *

din son är riktigt söt ;)

2010-07-04 - 00:47:51
URL: http://myoliviaa.blogg.se/
Postat av: Åsnan

Åååh vad ni är fina! Båda två!



Svar: haha nej det är ju bra! jag var rätt galen på den tiden jag blekte hyn med hårblekning, tänk om jag får hudcancer nu, bara för det?

:/

2010-11-25 - 12:04:17
URL: http://diaryofalways.blogg.se/
Postat av: mamatony

hej! hittade din blogg gnm familjeliv, och ville bara säga att din son är otrloigt söt! Jättefina bilder du har på bloggen! Kram.

2010-12-02 - 21:32:59
URL: http://mamatony.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback