Dags att framkalla bilder igen?

Ja, det var ett tag sen nu. Har ju hunnit ta en del riktigt fina bilder sedan jag köpte systemkameran och nu vill jag ha förstoringar att rama in. Dock så kankse jag borde sätta in de bilderna jag beställt förut i album först haha, dom ligger bara i en låda i vardagsrummet och skräpar.

 

Struntsamma, dagen började dåligt, men har blivit bättre allt eftersom och jag har känt mig på riktigt gott humör de tre senaste dagarna :) Igår fick jag även utpratat med en gammal vän, vilket var skönt, för de senaste två åren har vår vänskap bara varit en sörja av bråk, tjafs och förvirring.

 

Ikväll ska två nya designbeställningar påbörjas. Jag har faktiskt unnat mig lite semester den senaste veckan och skjutit på det så mycket jag kunnat.

 

Nä, nu ska jag mysa lite med Lucas innan det blir dags för designpill!

 


Kramkram!

Postat av: Martina

Vilka söta bilder! Fina blå ögon han har!

2010-04-05 - 19:53:53
URL: http://attdansa.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack så mycket!



Den där bilden hade något speciellt över sig. himla söt.

2010-04-05 - 20:29:40
URL: http://unreal.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback