Everything's gone...

Ja, alltihop är borta. Alla mina filmer, serier, bilder och gamla skolarbeten.. För att vara helt ärlig så har jag nog inte förstått det än, jag är nog fortfarande i någons slags chock. Och ja, jag sörjer att alla mina nedladdade filmer och serier inte finns mer.. Hela min nedladdningshistoria, väck!

Bilderna kan jag alltid få fram på något vis, jag har mappar sparade lite överallt och några GB av mina nya bilder finns utbrända på skivor.

Waah, varför händer sånt här alltid mig? Det är alltid mina grejer som går sönder, varenda gång.

Jag hade haft hårddisken i lite över en månad sammanlagt så det känns som att man har kastat 600kr rakt åt helvete! Jag har inte råd att köpa en ny heller så nu kan jag inte fota så mycket längre, för jag har ingenstans att ha bilderna.. Samma sak gäller mitt filmtittande, så mitt liv förlorade precis sin mening.

Slår vad om att kameran ryker nästa gång..

Jävlahelvetesfan!




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback