Finally friday!

Jag har ett kök som behöver städas, men endå ligger jag här och halvsover.. Ibland är det extremt drygt att ha hand om ett eget hushåll, haha! Wellwell, var lite fotosugen innan idag så tog lite bilder, och blev för omväxlingens skull nöjd med resultatet :) Lite tråkigt motiv kanske, men bilderna blev riktigt nice!

 

Imorgon bär det förhoppningsvis av till Malmö, om jag lyckas övertala min surgubbe till sambo. Jag vill komma ur lägenheten, gå på bio, fota öresundsbron vid solnedgången för att tänka på annat nu när jag bearbetar en massa jobbigt. Det hade liksom varit skönt att få koncentrera sig på något annat än den vanliga vardagen. Men som sagt, det är han som sitter på körkortet, bilen och makten.

 

Nu ska jag lägga Lucas, fixa köket och efter det blir det att titta på ett helt färskt avsnitt av "The Vampire Diaries" och pilla på bloggdesigner.

 



Kramkram!





namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback